Simulare auto (CP)
Stările vehiculului de la A la E selectabile prin comutator rotativ
Modelarea cablurilor (PP)
Simularea diferitelor tipuri de cabluri de încărcare, cum ar fi 13, 20, 32 și 63 A, precum și „fără cablu conectat” pot fi simulate cu un comutator rotativ.
Simularea defectelor
Simularea unui scurtcircuit între CP și PE folosind un comutator rotativ
Indicarea tensiunilor de fază prin intermediul LED-urilor
În funcție de stația de încărcare, pot fi active una sau trei faze.
Testarea stațiilor de încărcare electrice cu un cablu de încărcare conectat permanent cu ajutorul cablului de test extins CP
Pentru simularea vehiculului (CP): Stările A, B, C și E pot fi simulate conform IEC 61851. Se pot selecta diferite stări ale vehiculului prin intermediul unui comutator rotativ:
- Starea A – vehiculul nu este conectat
- Starea B – mașina este conectată, dar nu este pregătită pentru încărcare
- Starea C – mașina este conectată și gata de încărcare, nu este necesară ventilarea zonei de încărcare
- Stare E – eroare: scurtcircuit între CP și PE prin diodă internă
În ceea ce privește simularea cablului (PP): este posibilă simularea diferitelor tipuri de cabluri de încărcare, cum ar fi 13, 20, 32 și 63 A. Este, de asemenea, posibilă simularea stării „fără cablu”.
Diferite cabluri de încărcare sunt simulate prin conectarea diferitelor rezistențe între PP și PE folosind un comutator rotativ. Următoarele valori sunt posibile în conformitate cu IEC 61851:
- Fără cablu – 0 Ohm
- Cablu 13 A – 1,5 kOhm
- Cablu 20 A – 680 Ohm
- Cablu 32 A – 220 Ohm
- Cablu 63 A – 100 Ohm
1 Adaptor de testare PRO-TYP II
1 Set de instrucțiuni de utilizare